Sevgili annelerim çocuklarınızın gelişimi nasıl neler yapabiliyor nelerden hoşlanır iştahı,uyku düzenleri nasıl. Aklınıza gelen ne varsa yazabilirsiniz. Benim kızçe 17 aylık.
İştah ve uyku düzeni zaman zaman değişiyor bazen çok iyi bazen kötü. Gel,mama,dede,anne,baba,miyav,hav hav,möö gibi kelimeleri söylüyor(bazen gitti diyor)bazen söylediklerimi tekrar etmeye çalışıyor onun dışında bıcır bıcır bir şeyler söylemeye çalışıyor. Kıyafetlerini elinde gezdirmeyi seviyor. Belli bir sevdiği oyuncak yok hepsiyle bi karışık oynayıp gittiği odada bırakır. Bezini attığımız bir çöp kovası var eline veririm hadi çöpe atmaya gidelim derim nerede olduğunu bilir kendisi atar. Bi oyuncak atı var ona binmeyi sever gider gelir ara ara biner. Koltuk ve sehpa tepelerinde dolaşmaya bayılır. Bazı durumlarda çok çabuk sinirlenebiliyor.☺️Aklıma gelen şu anlık bu kadar sizlerden de bekliyorum 🤍