Ulucunannesi geçiyor geçiyor :) geçince özlenşyor da .. bebiş çok küçük, naçizane tavsiyem biberon kullanmamak zira meme başı şaşkınlığı yaşayıp memeden uzaklaşabilir. Sağduğınız oluyor ise tavsiyem eds ile verebilirsiniz. Meme reddinin en bğypk sebebi biberon, daha çok küçük illa ki kabrayacaktır . Naçizane tavsiyem iyi vir emzirme danışmanlığı almanız, böylece sağlıklı ve uzun zaman emzirebilirsiniz..