Gözlerde herhangi bir sabitleşme ağızdan herhangi bir köpüklenme gelmiyorsa ciddi bir sey olduğunuz düşünmüyprum. Davranış bozukluğu olabilir . Yani süreç içerisinde her ağladığında kucaklanmak istedği seyi yaptırmak için ağlamak çözüm olmuş gibide olabilir. İleriki yaş dönemlerinde ise bunu takiben oyuncak fırlatma yere yatıp bağırma ve vurma eğilimleri başlayabilir. Yine de bir doktordan tavsiye alınmalı