Yürüteçler cok eğlenceli görünen ama cocuklarımız için bi o kadar düşman niteliğindedir. Erken aylarda ayaklarını bastırmak, hoppala denilen oyunla zemine bastırıp kuvvet uygulamak ve yürütece koymak cok yanlış. O’bain denilen bacak sekli ve balerin yürüyüşleriyle karsılasmanız normal bu durumda. Bi an önce yürüteci bırakmalı cocuğun doğasıyla kendi basına bu kuvveti uygulayacak ve hazır olduğu zaman ayağa kalkacağından emin olabilirsiniz. Bırakın vücudu bu sürece kendini hazırlasın🙂