MommysMini Eşimden bana benden bebeğime hastalık bulaştı bebeğimle ben ateslendik bebeğimin ateşini düşürdük boğazında enfeksiyon var hırıltı var öksürüyor sürekli ayağımda sallıyorum başka türlü durmuyor ne tavsiye edersiniz arkadaşlar en hızlı nasıl atlatırız? Bi de dua bekliyorum sizlerden 🥺
bilinmeyen99 MommysMini sarımsağı zeytinyağı ile ez macun gibi yap süzdür ayağının altına göğsüne sür varsa çörek otu yağıda ekle ama kesinlikle sarımsak kalıntıları kalmasın dikkat et yakar çocuğu çorap giydir sürekli kontrol et ayakları terliyo çorapları değiştir burnu akmaya başlicak balgamı boğazından temizleyemediği için kakasıyla geliyo canım yavaş yavaş öyle atıcak inşallah
bilinmeyen99 MommysMini Ateşi gece çok çıkıyor olabilir çorabının altını limon suyu ile ıslat giydir kıyameti kopartıyorlar ama en azından birazcık öyle tutmaya çalış
Raacey__ Şuan bizde o durumdayız. Sizin bebeğinz kaç aylık bilmiyorum ama ben günde 1 sefer ıhlamuru demleyip pekmezle karıştırıyorum,daha sonra bol sarımsaklı yoğurt ayrıca sürekli burun temizlersenz hırıltı azalacaktır
MommysMini Raacey__ 8 aylık. Ihlamur iciremedim bi türlü iştah olmadığı için hicbisey kabul etmiyor burnunu temizleyince de çok ağlıyor boğazı acidikca iyice ağlıyor sonra kısır döngü. Yine de sakin olduğu zamanda temizliycem tabi başka çare yok sağolun size de çok geçmiş olsun
Nurxxx Bizde ayni durumdayız oglumla 😔 8 aylık tarhana icirdim sabah bende içtim ıhlamur veriyorum balla limonla karistitip dun hic icmedi bugün içti siz yine de deneyin bol bol sıvı almaları lazim bence ıhlamur bu açıdan çok iyi geliyor bide benimki dün ilikken icmedi gece icesi geldi o şekilde isitmadim su gibi içti bide daha yeni yarim limonun suyunu sıkmistim limonda çok az suyu kaldı ağzına surdum limonu ilk basta yadirgadi ama sonra baya sevdi sifa niyetine surdum valla öyle ağzına emdi onu