Kızlar bugün 5.günümüz kah söyledik,kah kaçırdık. Gece yatarken çiş yapıp yatıyoruz. Çişi gelince ağlıyor ya da anne çiş diyo gidip yapıyoruz . Sabahları da kuru kalkıyor. Bazen çok iyi Bazen de Alla Alla diyosun yaptığı halde bile söylemediği olmuştu. Çiş yapıyor mesela bitti mi kızım diyorum hayır diyip kakasını yaptığı da oldu. Devam mı etmeliyim,ne yapmalıyım kızlar ya