Önümüzdeki hafta 1 yaşında olucak bebeğimin altında geçmeyen bir pişik oluştu bir anda kabardı ve uçuk gibi duruyo alt iki diş daha yeni patladı ve geçen haftalarda bol ateşli bir hastalık geçirdik sağlık ocağındaki ebe vücudundaki enfeksiyon artık dışarı vurduğu için olmuş dedi ve hamazinc ve sudocrem kullanıyoruz şimdi sizinde tavsiyeleriniz varsa alabilir miyim