emine5668 emzik kullanıyo musun, kullanıyorsan kullanmalısın bence en azından geceleri seni kurtarır. Gün içinde de bırak emsin ben dizi açıp izliyordum o emiyordu 1 saat uyu uyan uyu uyan 😁 şuan 4 aylık kıçım yeryüzü görmüyor, 10 dakikada emip kalkıyor