Kimyambozuldu [silindi] bizede bakarmısınız 07.10.2019 da doğdu erkek asıl doğum tarihi 16.10.2019 olmalıydı çok huzursuz gazıda var zaten hiç durmuyor
MehmetAras [silindi] benimkini de hesaplar mısınz lütfen doğduğu tarih 19.08.2019 tahmini tarih 16.08.209
Sevicka [silindi] Rica etsem bana da bakarmisin.bu aralar çok huysuz benim kızda . Doğum tarihi 16 eylul.tahmini 23 eylul
Yaren58 [silindi] banada bakarmisin lütfen. Dogmasi beklenen tarih 23 eylül dogdug tarih 26 eylül kiz cocuk
Alp_prens [silindi] bana da bakar mısın canmm erkek bebek tahmini doğum 21 ekim 2019 doğum 8 ekim 2019
MucizemGeldi3545 Cikolata evet yaptırdım gecen carsamba bi sıkıntı olmadı bizde ana ikinci ay asıları zor herhalde 🙁
Cikolata MucizemGeldi3545 bende bu sabah yaptırdım. Ya bir postta görmüştüm 2.ay aşısından sonra birinin bebeği epilepsi nöbeti geçiriyor gibi olmaya başlamış o beni çok korkuttu yaptırsak bir dert yaptırmasak bir dert napıcam bilemedim iyice araştırmak gerek
MucizemGeldi3545 Cikolata bebeğin belki alerjisi vardr aşıya ama aşılar olmasa bu bulaşıcı hastalıklar nasıl atlatılcak, doktorun tavsiye ettiği herseyi yapmaya calışıyorum ben elimden geldiğince. Herşey sağlık için 🙏
Cikolata MucizemGeldi3545 aynen öyle geriye sağlık için inşaAllah bir zararı olmadan şu aşıları atlatırız
Svdmm [silindi] bende indirdim uygulamayi tahmini dogum tarihi 10 ekim.ona gore sicramanin bitisine 14 gun kaldi yaziyor.
Svdmm Papatyack siz neler yasiyorsunuz.gunduz uykularimiz gitmis durumda, surekli kucagimda olmak istiyor ,surekli mizmiz
MehmetEmir @[silindi] Merhaba bizede bakarmısınız Doğum tarihi 21.10.2019 doğması gereken 31.10.2019 erkek bebek