Kızlar bebeğim 8 aylık ve boğazları şişti sabahtan beri ateşi var 38-38.5 arası hep , 10 gibi parol vermiştim sonra acilde antibiyotik yazdılar onu da icirdim öğlen, ateşi henüz düşmedi hala 38 civarında, böyle devam ederse ne yapmam gerekiyor ilk kez hasta oldu nolur yardımmm