AlynaKrm Hanımlar merhaba doğumdan 8 ay sonra adet oldum emzirmeyi bıraktı oğlum bıraktığı gibi adet oldum üstünden 30 gün geçti hala olmadım aranızda böyle olan var mı zamanla düzeliyor mu acaba ??