Anneler 5. ayına yeni giren bir bebeğim var. Ne uyku düzenimiz ne de beslenme saatimiz var.Uyku düzeni oluşturmaya calisiyorum ama cani istediginde bu düzene uyuyor.Beslenme saatine gelince 2 saaatte bir ya emziriyorum yada 60-90 ml lik mama içiyor.(Ayına göre normalde düşük ml) Siz nasıl düzene soktunuz? Yada nirmali bu mu? Böyle mi olması gerekiyor? Ne gece uykularım kaldı ne de gündüz dinlenişlerim.Günde ne kadar uyuması gerek? Ne kadar beslenmesi gerek? Gelisimi normal bir bebek bunu da belirteyim kilo boy vs.