Geçen bir butikten gömlek aldım Yarım saat giydim sadece gömleği eve gelince astım dolaba bugün ütüleyecekken yırtıklar olduğunu gördüm keten birde kumaşı nasıl yırtılabilir yarım saat giymeyle yani siz olsanız aldığınız yere gidip ne derdiniz yada gidermiydiniz