Kızlar kv nin önerisiyle halılarımı onun halıcısına verdim , halının gelmesi gecikti herneyse sonuç olarak geldiğinde halının heryerinde turuncu sarımsı uzun uzun çizgili şekilde renkler gördüm hemen halıcıyla görüştük teslim almaya gelmeyi epey erteledikten sonra bişekilde tekrar teslim aldı 1 ayı geçti getirmedi halende halım elimde değil , şu an çılaramadığını halının zaten o şekilde geldiğini söylüyor asla yanına bırakmak istemiyorum , ne yapabilirim fikir istiyorum ???