3 aylıkken başladı salyalar, dilini kızartmalar ishal, her şeyi ağzına götürüp ısırmalar. Dün sanki yara gibi olmuş ve çizgi şeklinde beyazlık görmüştüm alt damağında sol diş yerinde. Bugün ben kahvaltı hazırlarken eşim geldi "müjdemi isterim dişiyle elimi çizdi" dedi. Bi baktık patlamış bile beyaz görünüyor. Elimi yıkayıp parmağımla baktım hemen, resmen diş ben şok 😁 daha 2 hafta önce sağlık ocağındaki hemşireye sordum beyaz bi nokta gördüm dedim parmağıyla baktı "yok ya diş falan hem erken hiçbir belirti yok" dedi 😁😁 ateş falan yok çok şükür 😊😊 mutlu oldum daha dün doğmuş gibi ya büyümüş de diş çıkarmış sıpam 💙💙