Mama vermeye başladıktan sonra da kilo alımları günde ort 20 grdı. Doktor 20gr alıyolar mama desteği başlayalım dedi başladık değişen bişey olmadı. Keşke hiç başlamasaydım günde 20 gr gayet iyi diyen birçok doktor var. Mama meme gidemedim memeyi istemmeye başladılar sütüm iyice azaldı bitti 3.5 aylıkken. Sırf fazla kilo alsın diye mamaya başlamayın yani demek istediğim gelişimine göre karar verin. İnşallah tez vakitte sağlıkla kavuşursunuz