Öncelikle merhaba 18 gün önce sezeryan oldum ikinci gebeliğim bu arada sağ tarafım da dikişin üstünde kızarma sertlik ve şişlik var doktoruma yazdım antibiyotik kullanmamı söyledi 3 gündür kullanıyorum ama düzelmiyor sanki agrı yanma sızlama da var başına gelen oldu mu siz nasıl geçirdiniz.