Sütüm çoğalsın diye gün içerisinde süt sağıyorum ama doğru mu sağıyorum bilemiyorum. Cihazı bilenler bilir üzerinde bir açma kapama tuşu bir de yağmur gibi işaret var. Sanırım bu masaj oluyor. Bu cihazı kullanan anneler nasıl kullanıyorsunuz? Kaç dakika sağıyorsunuz? Hangi kademede sağıyorsunuz ? Masajı ilk mi son mu yapıyorsunuz? Lütfen bilgi verin kafam durdu