Kubra11222 Kızlar arkadaşım tüp bebek yaptı ilk değeri 105 2 gün sonra 170 2 gün sonra 230 çıktı bugün 14.gunu doktor kimyasal gebelik büyük olasilikla demiş bilenler cevaplayabilitmi
ekin_ ekin_ dış gebelik yaşadım çok çok artıyordu ama içinde bebek yoktu o dönem kimyasal olur diye çok dua edip araştırdım maalesef benim dış gebelik çıkmıştı:(
Ceycey001 Ceycey001 bakılan degerler farklı oluyo benimde basıma geldi En son hangi hastanede yaptırdıysa 2 gün sonra orda versin