Kbckr52 Kızlar ıkı ay oldu taktırdım adet olacağım zaman aşırı kanama pet bile dayanmıyor bir saate doluyor hep böyle mi olucak ya 😔😔😔 bide sadece spiralli mi korunuyorsunuz
Bugleminannesi28 Kbckr52 ilk 3 ay olabilir demişti bana doktorum şuan 5.ayim hersey taktırmadan önceki gibi sorunsuz. Ve evet sadece spiralle korunma sağlıyoruz
gmzshn Bakır spiral maalesef fazla kanama yapıyor doktorum ilk 3 gün ağrı kesici kullanmamı söyledi bende de bakır spiral var evet sadece spiral ile korunuyoruz. 1 senedir var bende de kanamalarım daha yeni düzeliyor