Dişlerden dolayı hiç bişey yemez olmuştu sadece mama onuda normal içtiğinden az içiyordu şimdi biraz da olsa düzeldi.. mamayı günde iki kere en fazla üç kere vermek istiyorum(gece krizleri hariç tabi😂) zaten kilo fazlalığımız var en son 13 kg idi ama ben bu çocuğa kahvaltılık hiç bişey yediremiyorum sadece muhallebi tarzı şeyler yiyor ne yapacam ben 🥲