5 aylık bebeğim var sürekli huzursuzluk var . Uyanıyo 15 dk mutlu tekrar çok huzursuz sürekli mutsuz memnuniyetsiz. Sizinde böylemi yada böylemiydi . Daha ufakken gaz dedik hastalık dedik ama bitürlü bitmiyo . Dişlerdede kabarma yok doktora söyledik . Sizde durumlar nasıl