BElisAsil kısa sürdü 7 aylık olunca bir daha denedim tepki vermedi alerji mamasına geçmeyin hemen yazık anne sütü alsın bebeğiniz. Belirtileriniz neler ? Mesela benim yanakları egzama oldu ve poposu pişik döktü sonra geçti ben de kendi kendime (doktor yönlendirmedi )burada okuduklarımızdan yola çıkarak süt ürünleri diyeti yaptım 15 gün sonra tamamen geçti alerjisi şuan 10 aylık 8 aylıktan beri yoğurt her gün yiyor önemli olan alerjinin boyutu nefessiz kalacak kadar alerjisi yoksa vermeye devam edin. Doktor bana vücudu aşıcak annesi ver dedi. Genelde forumda alerjisi olanlar şiddetli alerjisi olan bebekler oluyor ki onlarda doğar doğmaz belli oluyor. Siz altı aylık olana kadar anlamadıysanız çok ciddi değildir. Bunlar benim tecrübelerim siz yine de götürün isterseniz bir alerji doktoruna