nehirsema 9 buçuk aylık hastalığı geçti ama hırıltı geçmiyor doktor göğsü temiz dedi burnundan geliyor dedi neler yapabilirim hanımlar
gencmom_ nehirsema burnunu her gün düzenli boşalt gece dahil bi kaç gün yap geçer benim kızımında öyleydi geçti
aura_meselesi_bu_sekerim nehirsema aynı ayda aynı şeyleri yaşıyoruz sanırım burnunu sık sık ytenizleyip izotonik su ile nebül veriyorum hersey iğne ilaç oldu Öksürüğü bitiyor derken hapşırmaya başlıyor sonra burun tıkanıklığı sonra yine öksürük Ağladım dün gece Artk