kumraldenizkizi Sevgili Babybjörn kullanan anneler, oğlum 4 aylık, 6 kilo. En yatay halde olan kademede kullanıyoruz ama bazen daha dik durmak oturur gibi olmak istiyor, daha oturamıyor tabi. Acaba orta kademeye çıkarsam zararı olur mu deneyimleyen var mı?