burceninannesi Merhaba bebeğimin sarılığı var hafif duzeydı ıkı gün gözlem yapıldı artmış bugün kan alındı değerlere bakılıp bır gece ışına alacaklarmış sizde böyle bır durum oldu mu 🧿
UcuBulunamayanBant burceninannesi evet oglumda 18derece ile 1gece ışın aldi çıktık 1gunde gecmis olsun
burceninannesi @“MyEternalLoveNoyan” yaa çok geçmiş olsun size de yani rutin birsey o zaman bu ben çok korktum sonucu bekliyorum şu an 😢