kelebek_17 Ekinveannesi valla prima aktif bebek sızdırıyorsa sızdırmayan var mıdır bilmiyorum. ona geçene kadar bütün bezler sızdırdı bizde.
yagmursarya Ekinveannesi ben geceleri için bir numara büyük bez kullanıyorum. Kendi numarasını kullandığımda kızımda da sızdırma oluyor.
Ekinveannesi F0244 bunu denicem sanırım . A101 in bezini de söylemişler bı onu da denicem ama ben pisikten korkuyorum bu defa da. İnsalah pişik yapmaz bu bezler.
Ekinveannesi Zlm ya her şeyi denedim YouTube’dan video bile izledim ben mi yanlış yapıyorum diye ama yanlış bağlıyor olsam 18 aydır her gece sızdırıyor olması lazım. Benim oğlum var sanırım erkekler de sızdırma sorunu daha fazla oluyor.