Cihan-mom Kızlar aşırı derecede sızma yapıyor sizde de oluyor mu??? 4 numara bide ben 3 paket 152 adetlik stokladim napicam bilmiyorum bugün 3. Kıyafet değişim
Ekinveannesi Cihan-mom evet aşırı sızdırıyor ben de ne kullanacam şaşırdım hepsi tasma yapıyo maalesef
atlassmoms Cihan-mom ben kullanıyorum hiç sızma yapmıyor gece de hiç değiştirmem, bebeğiniz kaç kilo?
uyuyanadamdannefret Cihan-mom evet çok sizdiriyodu bi gecede4 defa degistirdigimi bilirim. Jenyy wilyye gectim rahatladim
Yigitefeninannesi_ Cihan-mom doğduğundan belli kullanıyorum ama bi sızıntı yaşamadım sadece bacaklarını sıktığı için bi numara büyük kullanıyorum 10.5 ayligiz
Cihan-mom atlassmoms 7.300 dü en son tartildiginda 3 numara sıkıyor diye 4 aldık bir tek 1 ve 2 numara da sorun yasamadim 3-4 sızdıriyor
Ersoynesli10 Cihan-mom Bende kullanıyorum hiç sızdırma olmadı ama çok ama bebeğinizin kilosuna göre 1 beden büyük kullanın benim bebeğim 2 aylık 3 beden kullanıyorum
atlassmoms Cihan-mom yani dolap uygulamasında satın o zaman bezleri isterseniz alan çok oluyor yada buraya koyun yapacak birşey yok:)
Adn- Cihan-mom Kızım dört aylık 7.5 kg 5 numara kullanıyorum . Çok nadiren sızıntı yaşadım ondada gece uzun süre değiştirmediysem oldu yoksa çok memnunum
kizinaasikbiranne Cihan-mom ben kullanıyorum 8 aydır 1 kere sızdırma yapmadı gayette memnunum üstelik gece hiç alt açmıyorum. 😊