Kız annelerim merhaba bebeğim 2ay 14günlük kilosu geçen hafta baktırdığımızda 5,300dü bugün bidaha baktırıcam büyük ihtimal geçmiştir biraz fakat bana halâ zayıf gibi geliyor kol bilekleri falan ince gibi sizce kilosu iyi mi doktor s.ocağındakilerde güzel diyo kız olduğu için mi acaba erkek bebeklerde mi farklı oluyor birde kaçıncı aydan sonra kilo alımı daha iyi oluyor sizlerin kız bebekleri nasıl kaç kilo sadece mama alıyor buarada doğum kilosu 3,565