selam kızlar. kızım 15 aylık oldu. hiç ayrı yatmadık.adanada yaşıyorum malum depremden sonra daha bi tedirgin olduk. ayırmalımıyım biraz daha mı beklemeliyim çok kararsızım.bütün hayatımız ona odaklı .o uyuyunca bizde kendimize ait bişey yapamaz olduk.