Evlatlarim52 Bebeğim alerjik bir bebek kolunda egzama var kabarık baya kızarık kuruntulu Bepanthol egzama kremi kullandım krem bitti ama bir türlü geçmedi sizler böyle bir süreç yaşadınız mı yasadiysaniz nasıl atlanttiniz
tugbaayza Evlatlarim52 merhaba benim kızımda da vardı boynunda çok kaşınıyordu trendyoldan bepanthol sensidaily diye bir krem var doktorumuz önermişti ondan alıp kullandım tamamen geçti artık yok isterseniz deneyebilirsiniz geçmiş olsun 🤭
Hils Evlatlarim52 bizim cilt kuruluğumuz var biodermanin atoderm nemlendirici ve şampuanını kullanıyoruz ve memnunum ve bu ürünleri kullanıyorum eczaneden temin edin
Ceycey001 Evlatlarim52 egzama cok azınca biz ⅗ gün hipokort kullanıyoruz o kasınması falan geçiriyo rahat yatıyo rahatlatıyo Ama günlük mustela atopia serisi nemlendirici önerdi doktor bize cok iyi geldi aynı sekilde sampuanıda degistirdik aynı seriden aldık
Seymagirgin Evlatlarim52 la roshe kullandım sampuanda hipp sampuanı öyle gecırıyorum ve ılık duş sıcak yaptırmayın arttırıyor
Aynenkanka Evlatlarim52 bioderma- atoderm intensive baume ya da mustela- stelatopia intense kullan hemen geçer
Aynenkanka Evlatlarim52 mustela biraz küçük ama bir tık daha etkili gibi geliyor bana, kendime de kullanıyorum
BirPrensesBirMiyavValidesi Evlatlarim52 bizim de bioderma atoderm ile geçti. Bebe yağı dahil kullanamiyoruz. Bioderma çok iyi geldi
minikordek Evlatlarim52 bebeğimin egzamasına alerji doktoru la rosche önermişti . Tüm vücut nemlendirmesi için baume ap olanını egzamalı bölgeler için de cicaplast olanını önermişti
Belisinwonderland Evlatlarim52 bioderma- atoderm intensive baume doktor tavsiyesi ile aldım çok memnunum. Biraz pahalı ancak çook uzun süre gidiyor.