papatyam-34 bebedoormom4 Valla benim 12 gün olmuştu 1 haftadır da hareket yoktu aradım ulaşamadım dolap uygulamasına bildirdim onlar ulaşmış ertesi gün elime ulaştı bazen o bölgede kargo yoksa bekletiyorlarmış 🥴
sezer2022 bebedoormom4 ayyy bide PTT özelleşti hala savsaklıyorlar,, geçen gün tüm gün evde bekledim ‘evde yoktunuz şubeye gelin’ diye bi mesaj cinnet geçirdim 🤦🏼♀️
Duygusaljelibon_ bebedoormom4 ptt kadR rezil bi kargo yok 2 hafta bekledim kargomu gelmedi sözde adreste değilmişim aramadılar bileee şubeye gitmiş iade olmuş kargom