Aei Siz günde ne kadar izlettiriyosunuz ya da hiç izletmemek mi gerekiyor bazı uzmanlar yasaklıyor bazıları çok sık olmadığı sürece izleyebilir diyor sizin düşünceniz ?
biranneningunluguuuu Aei kesinlikle yasak ama ben maalesef izletiyorum çünkü evde yalnızız ve ikimizinde canı sıkılıyor açıyorum valla bu aralar :(( evde bi ses olsun diye. Bebeğim 5 aylık
NEG Aei çalışan bir anneyim, ilk çocugum, tecrübesizim çoğu konuda elimden geleni yapmaya çalışıyorum her anne gibi.. hiç izletmiyorum, tanıştırmak istemiyorum. Elimden geldiğince de izlettirmecem. Çünkü o uyanıkken ekran açılmıyor evde. Bizde izlemiyoruz.
Sontvbukucu Aei bebeklere TV izletildigini çocuğum olduktan sonra öğrendim. Bir bebek neden TV izler hiç anlamam. Gerci insanlar niye izliyor onu da anlamıyorum. Neyse
kutubebegimmm Aei ben kızıma çok nadiren açmıştım ekranı ama genel olarak telefondan ekran kapalı sesini dinlettim 2,5 yaşından sonrada akşamları masallar dinlettim gece kendisi böylelikle uyumayı öğrendi 2 yaşında konuşmaya başladı şimdi 3 yaşına girecek çok şükür her şeyi biliyor konuşuyor sürekli kitap okumuştum 1,5 yaşına kadar ama daha sonra o kadar sık okuyamadım şimdi tv yi kapatınca ağlamıyor mesela bitti diyorum oyun oynamaya başlıyor
Zlm biranneningunluguuuu canınız sıkılıyor ise alın çocuğu evin etrafında dolaşın camdan bakın balkona çıkın çocuğun yaşına uygun oyuncak alıp onun gelişimini destekleyin(oynuyoruz zaten demeyin daha çok oynayın 5 kere oynayın 10 kere oynayın azıcık düşünüp yeni yöntemler bulup öyle oynayın) müzik açıp çocuğu kucağınıza alın dans edin. 5 aylık çocuğu TV karşına koymak ne ya herşeyi geçtim göz sinirlerine zararlı o kadar hızlı ışık ve renk değişimi
sonbezbukucu Sontvbukucu yorumlara düştük gene 😅 her gün istisnasız tv izletme postu açılıyor. biz belli kişilerde sürekli karşı çıkıyoruz😀 telefonuma artık yazdıklarımı kaydetcem her tv postunun altına kopyala yapıştır yapcam 😀 2 yaşa kadar uzmanlar asla önermiyor hatta 3 yaşa kadar izletmezseniz daha süper olur diyorlar sevgili post sahibi arkadaşım. "mecburum açıyorum"culara artık bir şey demeye yoruldum 😅🤣 tabi herkesin kendi çocuğu bizim söz hakkımızda bir yere kadar. uyarırız gerisi size ve vicdanınıza kalmış
beyzzsenturkk_ Aei 8 aylık 5-6 aylıktan beri izliyor 4-5 aylıkken doğum sonrası kabızlık yaşıyordum o dönem başladı gerçekten tutulacak derecede olsa tutardım ama sancıdan kıvrandığımı biliyorum aylarca tabi ilk dönem izlemedi sesini duyması yetti benim işimi görene kadar wc gitmek en büyük ihtiyaçtı benim için ve tektim bi ara öyle oyalandı şu an 8 aylık işte 2-3 günde bir açarım 10 dk falan belki sürekli onunla oynadığım için tv açığını kapatıyorum ama genelde wc yüzünden biraz açıyorum gerçi artık emeklediği için ilgisini çekmiyor ben tv açtığımdan beri kilitlenip izleyen bi bebek değildi televizyona karşı ilgisi hala yok
Summerwine95 Aei izletmiyoruz.Elimden geldiğince izletmemeye calisacagim.Bu arada eşim gündüz işte evde ikimiz varız sadece bebeğimle.
Sontvbukucu sonbezbukucu bu benim misyonum oldugu için 748748282 tane de post acilsa hepsinin altina gelip ekran karşıtligi yapacağım 😂
Aksmom Aei hiçbir uzmanın tv izletin dediğini duymadım da okumadım da bu zamana kadar, kaynak gösterir misiniz ?
sonbezbukucu Sontvbukucu 🤣🤣🤣 ben adımı koyduktan sonra sizi farkettim 🤣🤣🤣 önceden başka bir isimle buradaydım ama sizi hiç görmemiştim 🤣 biraz kopya çekmiş modu var ama aslında 0 kopya🤣
sezer2022 Aei yemek yaparken açıyorum ama peşimden gelip leğenlerle oynamayı tercih ediyor (13 aylık 🤣🤣
yokolmaz Aei 15 aylık oğlum her zaman olmasada çok zorlndigim zamanlarda ,heleki havaların soğuk ,yağmurlu olduğu znlarda yarım saat 40 dakka faln aciyrum ,oda tam karşısına gecipde izlemiyo ,ben vrsan bakar ,yoksa yanımdan ayrilmiyo