selnsnc 19 günlük bebeğimin tsh değeri yüksek çıkmış çocuk polikliniğe yönlendirdi bu ne demek oluyor süreç nasıl oluyor ağla ağla içim dışıma çıktı
Arzuy selnsnc benim de öyleydi, endokrin bölümüne gidip kan verdik ve değerleri normal çıktı. Çıkmasaydı da 6 ay ilaç tedavisiyle düzeliyor. Bazen topuk kanında değerler yanlış çıkabiliyormuş, içinizi ferah tutun 🙏🏻❤️
gunisigimm Bebeğimin de yüksek çıkmıştı sonra normale döndü. Anne hormonlarından geçebiliyormuş Sizinki de geçici olabilir