annedemir merhaba, biz de ilk doğum gününü çekirdek hali olarak kutladık eşim ben ve kızım olarak. Hem aileler uzakta hem çok yakın arkadaşlarım yoktu çağırabilecek (eşli olarak) komşularımı çağıracaktım ama vazgeçtim pandemi çok patlamıştı o ara. Sanki evde 50 kişi varmış gibi evi süsledik bir sürü ikramlık yaptım eşimle beraber çok güzel giyindik süslendik kızımızı süsledik ve hep fotoğraflar çekip kızıma 1 yaş albümü hazırladım. Pişman olmadım çok da güzel oldu ileride anne neden benim 1 yaş doğum günü kutlamam yok demesini istemediğim için böyle bir şey yaptım.
Ayriyetten de bir yaş fotoğraf çekimi yaptırmıştım o da çok eğlenceli olmuştu.
2 yaş doğum gününde birkaç samimi olduğumuz arkadaşlarımızı çağırdık eşli olarak ve komşularımı çağırdım yine çok güzel süsledim biraz daha arkadaş ayrımına varabildiği için 2 yaş doğum gününde kendi çok eğlendi kendi arkadaşları da olduğu için hep arkadaşları ile oyunlar oynadı.
1 yaş doğum gününde daha ayrıma varamadığı için bence daha çok bizim içimiz rahat ediyor. Birkaç gün sonra 3 yaş doğum günü var ben de ne yapsam diye düşünüyorum yine kendi aramızda kutlayacağız sanırım 🥰