[silindi] Elflnaaa ben 2 cocugumda da aptamil kullandım hiç bi sıkıntı yaşamadık. Ama her çocuk farklıdır tabi
Sinemince Elflnaaa bizde çok gaz yapardı aptamil o yüzden çok mama değiştirdim. Bir süre aptamil conformil kullandım o bir tık iyiydi. 9 aydan sonrada bebelac gold kullandım
Ballikizim99 İlk hastaneden çıktığımızda sütüm az olduğu için eşim acele eczaneden aptamil almış gelmişti bir paketini bitirdik iyidi sonra başka mamaya geçtik
Zeynepp054 Elflnaaa Biz kullanıyoruz ama sadece günde 1 kez yada 2 kez veriyorum normalde emiyor bebeğim. Gaz yapmadı bizde memnunum