Ballloglum 2 yasında kızım yazın bol bol yapıyorduk. Yıkanabilir resim defteri almıştım carioca nın boyaları keçeli sulu boya cıkıyor defterden yıkayınca…
En osn A101 den sulu boya almıştık berbat kalitesiz sürüldüğü yerden asla cıkmıyor. Kışda geldi diye kaldırdım artık heryeri ıslatıyor veya üzerini boyuyor çünkü.
Genelde ellerini bayyaım deftere baskı yapıyor 🤭