AnnaGloria Gece sürekli uyandım ateşi yoktu ta ki sabah 6 ya kadar 38.5 oldu 38.2 oldu o sırada calpol verdim alnına ıslak bez yaptım ama şuan da ateşi var 37.7 37.5 seyrediyor çorabını çıkardım safexe uzun kollu zıbın ve ince pijamasi var
Dolores AnnaGloria tamam doğru yapmışsınız 4-6 saatte bir calpol verin ve düşmezse yükselirse ılık-sıcak duş aldırırsınız
tomvejerry AnnaGloria kısa kollu giydir canım ılık duş aldır daha geçen ay dört aylık bebeğimde aynısını yaşadım ilk önce bez koydum heryerine calbol verdim sonra duş aldırdım kısa kollu zıbın giydirdim Sadece altına bişey giydirmedm sabaha geçti çok şükür
AnnaGloria Dolores şimdi saat 10 da 4 saat olcak 37 yine seyrederse vericegim teşekkür ederim ilaç da hemen vermeyin diyirlar ama verdim 38 kusurlerde görünce :(