melikekoselii22 korse kullandim ben çok ağrıdığı zaman belimi karnımı destekliyodu birde günü 2 parolle bitiriyodum. Bence ağrı o boyuta gelmeden parol için.
Yengem gtti bel ağrısı için oda sezeryan yapmıştı Dr bisey dememiş ona sezeryan doğum yapan bayanların ortak şikayetleri arasindaymis