Allahım bu nasıl bir çocuk kafayı yiyecem bir gün
Cidden tüm dolapları karıştırsın herşey yapsın ses etmiyorum
Ama sürekli mızmızlanıyor hayatı mızmız mızmızla geçiyor
Daha hamileyken doktorum huysuz bir bebek demişti
Huysuzla kalsa iyi
Ne yapsam istemiyor kitap okuyalım şimdi dedim kitabı fırlattı halla mızmızlık yapıyor
Beynim uyuşuyor
15aylık Dışarda bile durmaz
Herşeyi anlıyor ama huysuzun teki Babası yok ztn uzakta tek bakmak çok zor
Perişan etti beni sabah7-akşam10 sürekli evde mız mız mız gün bitmiyor asla ya nasıl geçecek günler ya