Kızlar bebeğim neredeyse 18 aylık artık kesmek istiyorum çünkü gece hiç uyumuyor sürekli meme meme ..uyumadığı içinde gelişemediğini düşünüyorum yaklaşık 4 aydır kilosu sabit . Memeye güvenip yemekte yemiyor. Bana bağlılığı cabası sürekli kucağımda. Hayat kalitem sıfır :(
Nasıl bıraktırdınız önerilere açığım nolur yardım edin