Flowersed Merhaba şubatta sezaryen ile doğum yaptım nisan gibi regl olmaya başladım her ay rutin 5-6 gün ve aşırı yoğun oluyorken bu ay 3 gün yoğun oldum kesildi ne zaman düzene girer acaba tecrübesi olan bilgilendirebilir mi🙏🏻
starwomen Flowersed Doktorum doğumdan 1-1.5 sene sonra düzene girmeye başlar bu kişiyle ilgili bir durum ama genelde 1 sene düzensiz çok normal demişti