krnrftrmys Kızlar burda biliyosunuz ki kömürle ısınıyoruz ama daha yanmadı ev kuzey cephe soğuk oluyor küçük bebeğim var ısıtıcı çalıştırsam sobalı ev gibi oluyor çarpar diye korkuyorum sizin evler nasıl napıyosunuz ne zaman yakacaklar bilgisi olan var mı?
Ceycey001 krnrftrmys ankaradayim bizde 2 gündür aksamlarınotırdugumız odayı acıyoruz dükan üstü birinci kattaym bende bebegim 7 aylık
Pnarr_ krnrftrmys bende Ankara’da yaşıyorum ama evden mi kaynaklı ki yakacak kadar soğuk olmuyor henüz