Merhaba anneler ☺️ Kış girdi gireli yakamızı bırakmayan bi öksürük var. Bitkisel şurup normal şurup denedik geçmişti. Dün gece den beri yne tekrarladı. Sürekli öksürüyor. Uykusunu da etkiliyor tabiki. 😪
size sormak istediğim etkili olduğuna inandığınız yöntemler nelerdir yardımcı olursanız sevinirim.
16 aylık oğlum bu arada.