Herkese merhabalar,9 aylık bir kızım var 4. Ay uyku gerilemesinden beri haftada 2-3 kez beslenme için kalktığında uykuya geri dönmeme sorunumuz var bazen de direk kendiliğinden uyanıyor ve 2 saatten önce uykuya geri döndüremiyorum. Şuan da son 1 haftadır her gece uyanıp oturuyor. Gece uyanma sıklığı hala 2 saatte bir. Gündüz iki uyku yapıyor. Nasıl bir yol izlememi önerirsiniz? En azından gece uyanıp oturmaları bitirmem lazım diş ya da atak haftalarına bağlı bir durum değil, o dönemleri zaten normal karışılıyorum fakat 5 aydır yaşadığımız bir durum artık nerdeyse alışkanlığa dönüştü