Hanımlar bu saatte yazacak kadar canım sıkıldı.
Oğlum 13.5 aylık daha önce mezgit balığı yedi sorun yaşamadık, bugün somon yedi ve bu gece sürekli ağlayarak uyandı yani en az 5-6 kez. En son babası yatağından tam almak üzere çocuk öyle böyle değil fena kustu. Acaba zehirlendi mi anlamadım Şuan uykuya daldı rahatladı midesi o belli. Ateşi yok doktora götürsem mi?