4 yaşındaki kızım 5 Ekim 2023 tarihinde konya m1avm ahtapot eğlence merkezindeki oyun alanında ayağından yaralandı. Oyun alanı içindeki spiral kaydıraktan düz bir şekilde kayarken içeride ayağı bir yere takılıp kaydırağın içinde dönüp ters bir şekilde inmiş ve ayağının üzerine basamadı. Küçük serçe parmağının arası kan toplamış. Ve ordaki ilgisiz personeller içeride yaşanan sağlık sorunlarının aileye ait olduğunu savundu. Ve ordaki hiç bir görevli sorumluluk alıp ilgilenmedi. Direk hastaneye gittik ve adli vaka olarak dosya açıldı.
Şiddetle tavsiye etmiyorum çocuğunu seven düşünen her aile o oyun alanından uzak dursun. Kimsenin çocuğunun canı yanmasın.
Başına böyle bir şey gelen var mı ne yapmak lazım?