ozkn26 benim ilk hafta olmustu ama benim ortasından irin akıyodu siliyodum gemn saniyesinde akıyodu böyle sızıyodu resmen kontrole gitmiştim aslnda. Baktı baya enfeksyon kapmıssjn nası oldu falan derken doktor bi anda sıkmaya basladı taze dikişleri bütün irinleri çıakrdı eger cıkarmassma dikişin patlar dedi sıktı çıkardı acımadı diyemem smdi acıdı tabi ama antibiyotikle bi kaç güne gecti bidahada olmadı iyiki sıkmış diyorum smdi