terazikadini uyuz maalesef ki hemen bulaşabilir, sacmalamislar aynı evde diye diye illa herkes uyuz olacak diye bisey yok , covid geçirdim eşimle aynı yatakta uyudum ona bulasmadi arkadaşımla kahvaltı yaptım ona bulaştı , bu da onun gibi bir sey
Akrabanız da ne vicdansizmis hastalıklı çocuğunu el kadar bebegin yanına neden getiriyor sanırım ben olsam bir daha görüşmezdim