Merhaba arkadaşlar mango internet üzerinden ürün aldım faturayı e postaya gönderiyorlar normalde göndermediler mangoya mağazaya gidip iade edeceğim mango yu indirmiştim alışverişlerim kısmında baykord var direk baykord gösterip okutup iade edebilirmiyim fatura olmadan (Cevap veren arkadaşlara çok teşekkür ederim )